تحولات اخیر عراق دستهای آلوده منافقان را برملا  کرد

فرمانده سپاه شاهرود گفت: تحولات اخیر عراق عامل انسجام و اتحاد بین شیعه و سنی و از بین رفتن اختلافات شد و دست منافقان و ایادی کوردلاشان برملا شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در گردهمایی ماهانه فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه ها و اقشار بسیج و مربیان شجره طیبه صالحین شهرستان که در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا تدارکات و پشتیبانی جنگ استان در شاهرود اظهار کرد: این یادواره رزمایشی است برای آمادگی در برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان در آبان ماه که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال رهبر فرزانه انقلاب در خصوص فرهنگ این یادواره ها سبب تغییر در حال و هوای شهر و مردم می شود و استمرار آن در سال جاری کمک به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در این یادواره بیش از 800 مهمان از سراسر استان و کشور دعوت شده اند و این خود بر اهمیت این یادواره می افزاید.

مطهری این یادواره را رزمایشی در توان سنجی امکانات و نیرو عنوان و بیان کرد: برگزاری این چنین یادواره هایی در جهت تقویت فرهنگ اسلامی ما اهمیت دارد و باید تلاش کنیم آبروی شهدا حفظ شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدا تدارکات و پشتیبانی جنگ استان سمنان گفت: این یادواره پنجشنبه 29 خرداد ماه از ساعت 19 الی 23 در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار می شود.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: در این یادواره برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا می شود و در حاشیه این یادواره نمایشگاه فرهنگی نیز برپا می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سه روز دایر می باشد افزود: این نمایشگاه فرهنگی روزهای چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه از ساعت 18 الی 23 برای بازدید عموم مردم باز است.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه و اتفاقات عراق گفت: اخبار رسیده از عراق حکایت از پیروزی های ارتش عراق علیه گروه داعش دارد و باید گفت حضرت زینب(س) آنها را از سوریه به دامان حضرت عباس(ع) فرستاد تا سرجایشان بنشاند.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام شیعیان و اهل سنت در عراق افزود: این حرکت سبب شد تا اتحاد و انسجام قوی و یکپارچه بین شیعه و سنی در عراق ایجاد شود و علما اهل سنت خود لباس رزم بپوشند و پیشقدم شوند.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این تحولات سبب استحکام بیشتر روابط ایران و عراق شد و آیت الله سیستانی به عنوان مرجع عراق بیش از پیش تقویت و همه از ایشان تبعیت می کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم به لطف خدا این تحولات نشانه هایی از ظهور باشد.

مطهری با بیان اینکه در این تحولات ریاکاری آمریکا بیش از گذشته نمایان شد اظهار کرد: آمریکایی ها همه جا به دنبال منافع خود هستند و اینجا نیز منافع خود را در نظر دارند و با دولت و مردم عراق کاری ندارند.

وی تاکید کرد: این تحولات سبب شد انسجام و اتحاد بین شیعه و سنی بیشتر و اختلافات از میان برود و دست منافقین و اعیادی دشمن رو شود.






برچسب ها : تعلیم و تربیت بسیج  ,